Sadržaj ove stranice:
- Plavi Pixel Support – udaljeno upravljanje računalom
- Saznajte Vašu IP adresu računala
- Postavke e-mail računa
- Postavljanje e-mail računa kod preseljenja na novi poslužitelj
Preuzmite Plavi Pixel Support
Udaljena podrška i upravljanje Vašim računalom
Svim našim klijentima, koji s nama imaju ugovor o održavanju i tehničkoj podršci, nudimo pomoć putem interneta. Korisnici mogu preuzeti program Plavi Pixel Support (slično rješenje kao TeamViewer ili Supremo) kako bi omogućili direktnu vezu Vašeg računala s našom tehničkom podrškom. Jedini preduvjet jest da morate imati Internet vezu.
Trebate li pomoć pri instalaciji, nazovite nas, preuzmite program Plavi Pixel Support te brzo i jednostavno riješite problem.
Kako Plavi Pixel Support funkcionira?
Ukoliko se trebate spojiti na udaljeno računalo Plavi Pixel Support će Vam biti od velike pomoći. Radi se o programu koji se u ovom slučaju NE instalira na računalo.
Ispod prikazujemo primjer kako to izgleda kada pokrenete Plavi Pixel Support.
Plavi Pixel Support:
Nakon pokretanja preuzetog programa otvorit će se prozor u kojem će biti prikazan link ograničenog vremena trajanja označenog krugom ispred linka.
Kopirajte prikazani link (klikom na Copy link) i proslijedite nam ga kako bi se s naše strane mogli spojiti na Vaše računalo i riješiti problem.
Link brzo prestaje vrijediti i generira se novi pa ukoliko se spajanje ne izvede u zadanom vremenu potrebno je pokušati ponovo.
Saznajte svoju IP adresu računala
Postavke e-mail računa
Saznajte više
Webmail: (za pristup putem web preglednika):
URL za pristup: www.vašadomena.hr/webmail
USER: vašeime@vašadomena.hr
PASS: prema postavkama koje ste dobili
NAPOMENA: Vaša top domena (.hr) može se razlikovati pa sukladno tome izmijenite prema potrebi (.com, .info, i sl.)
Microsoft Outlook:
Secure SSL/TLS Settings (preporučljivo)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: Use the email account’s password.
Incoming Server: mail.vasadomena.hr
IMAP Port: 993
POP3 Port: 995
Outgoing Server: mail.vasadomena.hr
SMTP Port: 465
IMAP, POP3, and SMTP require authentication.
Non-SSL Settings (NIJE preporučljivo)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: Use the email account’s password.Incoming
Server: mail.vasadomena.hr
IMAP Port: 143
POP3 Port: 110
Outgoing Server: mail.vasadomena.hr
SMTP Port: 587
IMAP, POP3, and SMTP require authentication.
NAPOMENA: Obratite pažnju da umjesto znaka @ u Vaše korisničko ime upisujete znak +
Thunderbird i ostali mail programi na računalima i mobilnim uređajima:
IMAP / SMTP: mail.vašadomena.hr (port 25 ili port 587)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: prema postavkama koje ste dobili
U slučaju bilo kakvih problema slobodno nas kontaktirajte na: podrska@plavipixel.hr
Popravljanje e-mail računa kod preseljenja na novi poslužitelj
Microsoft OUTLOOK
1. Izaberite postavke računa.
–
2. Izaberite vaš korisnički račun koji je promijenjen.
–
3. Pokaže vam se izbornik, ako je sve uredu stisnete Više postavki.
4. Izađe vam još jedan Prozor te izaberete Izlazni poslužitelj i stavite kvačicu na mjestu kako je označeno crvenim markerom na slici.
–
5. Ako vas prilikom slanja i primanja maila traži da prihvatite licencu, slobodno ju potvrdite kako biste mogli i dalje nesmetano slati i primati mailove.
Thunderbird
Samo potvrdite novu licencu.