Sadržaj ove stranice:

Preuzmite Plavi Pixel Support

Udaljena podrška i upravljanje Vašim računalom

Svim našim klijentima, koji s nama imaju ugovor o održavanju i tehničkoj podršci, nudimo pomoć putem interneta. Korisnici mogu preuzeti program Plavi Pixel Support (slično rješenje kao TeamViewer ili Supremo) kako bi omogućili direktnu vezu Vašeg računala s našom tehničkom podrškom. Jedini preduvjet jest da morate imati Internet vezu.

Trebate li pomoć pri instalaciji, nazovite nas, preuzmite program Plavi Pixel Support te brzo i jednostavno riješite problem.

Kako Plavi Pixel Support funkcionira?

Ukoliko se trebate spojiti na udaljeno računalo Plavi Pixel Support će Vam biti od velike pomoći. Radi se o programu koji se u ovom slučaju NE instalira na računalo.

Ispod prikazujemo primjer kako to izgleda kada pokrenete Plavi Pixel Support.

Plavi Pixel Support:

Nakon pokretanja preuzetog programa otvorit će se prozor u kojem će biti prikazan link ograničenog vremena trajanja označenog krugom ispred linka.

Kopirajte prikazani link (klikom na Copy link) i proslijedite nam ga kako bi se s naše strane mogli spojiti na Vaše računalo i riješiti problem.

Plavi Pixel Support prikaz prozora

Link brzo prestaje vrijediti i generira se novi pa ukoliko se spajanje ne izvede u zadanom vremenu potrebno je pokušati ponovo.

Saznajte svoju IP adresu računala

Postavke e-mail računa

Saznajte više
Ukoliko za Vaš mail ne koristite Google ili neki drugi neovisni servis ovo su Vaše mail postavke putem kojih možete podesiti Vaše mail klijente (programe) ili web pristup:

Webmail: (za pristup putem web preglednika):

URL za pristup: www.vašadomena.hr/webmail
USER: vašeime@vašadomena.hr
PASS: prema postavkama koje ste dobili

NAPOMENA: Vaša top domena (.hr) može se razlikovati pa sukladno tome izmijenite prema potrebi (.com, .info, i sl.)

Microsoft Outlook:
Secure SSL/TLS Settings (preporučljivo)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: Use the email account’s password.
Incoming Server: mail.vasadomena.hr
IMAP Port: 993
POP3 Port: 995
Outgoing Server: mail.vasadomena.hr
SMTP Port: 465
IMAP, POP3, and SMTP require authentication.

Non-SSL Settings (NIJE preporučljivo)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: Use the email account’s password.Incoming
Server: mail.vasadomena.hr
IMAP Port: 143
POP3 Port: 110
Outgoing Server: mail.vasadomena.hr
SMTP Port: 587
IMAP, POP3, and SMTP require authentication.

NAPOMENA: Obratite pažnju da umjesto znaka @ u Vaše korisničko ime upisujete znak +

Thunderbird i ostali mail programi na računalima i mobilnim uređajima:

IMAP / SMTP: mail.vašadomena.hr (port 25 ili port 587)
USER: vaseime@vasadomena.hr
PASS: prema postavkama koje ste dobili

U slučaju bilo kakvih problema slobodno nas kontaktirajte na: podrska@plavipixel.hr

Popravljanje e-mail računa kod preseljenja na novi poslužitelj

Microsoft OUTLOOK

1. Izaberite postavke računa.

2. Izaberite vaš korisnički račun koji je promijenjen.

3. Pokaže vam se izbornik, ako je sve uredu stisnete Više postavki.

4. Izađe vam još jedan Prozor te izaberete Izlazni poslužitelj i stavite kvačicu na mjestu kako je označeno crvenim markerom na slici.

5. Ako vas prilikom slanja i primanja maila traži da prihvatite licencu, slobodno ju potvrdite kako biste mogli i dalje nesmetano slati i primati mailove.

Thunderbird

Samo potvrdite novu licencu.