U listopadu 2020. Google Analytics 4 najavljen je kao Googleova nova zadana platforma za analitiku posjetitelja na web stranici. Objavljen je s nepotpunim skupom značajki u usporedbi s Universal Analyticsom, ali ga brzo sustiže zbog stalnih ažuriranja.

Potrebno je postaviti novu analitiku kako bi imali uvid u cjelokupnu 2023. godinu.

 

Povijest Google Analyticsa

6 ključnih godina GA4

 

Zašto Google Analytics 4?

Razlike između Universal Analytics i Google Analytics 4

 

Ključne komponente uključuju:

  1. Praćenje na temelju događaja: Universal Analytics temelji se na sesiji, dok se Google Analytics 4 temelji na događaju. Drugim riječima, mogućnost praćenja događaja kao što su klikovi na gumbe, reprodukcije videozapisa i još mnogo toga ugrađena je u Google Analytics 4, dok to zahtijeva napredne postavke u Universal Analytics-u. To proizlazi iz premise da prikazi stranica nisu jedina važna metrika.
  2. Praćenje više uređaja: Universal Analytics je izgrađen oko web prometa na stolnim računalima, dok Google Analytics 4 tvrtkama daje uvid u putovanja korisnika na svim njihovim web stranicama i u aplikacijama.
  3. Strojno učenje: Google Analytics 4 koristi tehnologiju strojnog učenja za dijeljenje uvida i predviđanja.
  4. Privatnost: Universal Analytics podaci uvelike se oslanjaju na kolačiće, dok Google Analytics 4 ima druge GDPR metode praćenja.

 

Koja su poboljšanja privatnosti napravljena?

Google Analytics 4 dolazi sa skupom novih značajki usmjerenih na privatnost u skladu s GDPR okvirom.