Što su responzivni display oglasi?
Responzivni display oglasi su vrsta digitalnih oglasa koji se prikazuju na različitim vrstama uređaja, kao što su mobilni uređaji, tableti i računala, te na različitim vrstama web stranica i aplikacija bez potrebe za stvaranjem posebnih oglasa za svaku pojedinu kombinaciju veličine i oblika.
Mogu sadržavati različite vrste sadržaja, uključujući tekst, slike, videozapise i animacije. Oglas se prilagođava veličini i obliku mjesta na kojem se prikazuje, kako bi se najbolje uklopio u okruženje i privukao pozornost publike.
Postoje različiti formati responsive display oglasa, uključujući tekstualne oglase, slike, animirane ili statične banner oglase te video oglase.
Kako bi se postigao najbolji učinak, važno je koristiti visokokvalitetne slike i privlačan tekst koji će privući pažnju publike. Također, treba testirati različite verzije oglasa kako bi se vidjelo koji format i sadržaj najbolje djeluju u određenom okruženju.
Dimenzije slika i logotipa
Za responzivne display oglase, dimenzije slika i logotipa se obično određuju na temelju preporuka oglašivačke platforme na kojoj se oglasi prikazuju.
Smjernice za slike:
Pejzažna slika (1.91:1)
Preporučena veličina: 1200 x 628
Min. veličina: 600 x 314
Kvadratna slika (1:1)
Preporučena veličina: 1200 x 1200
Min. dimenzija: 300 x 300
Portret (9:16)
Preporučena veličina: 900 x 1600
Minimalna veličina: 600 x 1067
Napomena: Maksimalna veličina datoteke za bilo koju sliku je 5120 KB.
Smjernice za logotip:
Pejzažni logotip (4:1)
Preporučena veličina: 1200 x 300
Min. veličina: 512 x 128
Kvadratni logotip (1:1)
Preporučena veličina: 1200 x 1200
Min. dimenzija: 128 x 128
Napomena: Maksimalna veličina datoteke za bilo koju sliku je 5120 KB.
Važno je zapamtiti da će se dimenzije oglasa često mijenjati ovisno o uređaju i veličini ekrana na kojem se oglasi prikazuju. Stoga je važno provjeriti kako će oglasi izgledati na različitim uređajima i ekranima kako bi bili sigurni da su učinkoviti i privlačni za ciljanu publiku.
Uz responzivne prikazne oglase moguće je prenijeti elemente (slike, naslove, logotipe, videozapise i opise), a Google će automatski generirati kombinacije oglasa za web-lokacije, aplikacije, YouTube i Gmail. Responzivni prikazni oglasi mogu se koristiti u kampanjama na prikazivačkoj mreži.
Slike pomažu korisnicima da razumiju vašu tvrtku, proizvode i robnu marku. Oni su ključni za oglase koji imaju dobru izvedbu.
Prednosti responzivnih oglasa
Optimizacija oglasa: Prilikom izrade responzivnog prikaznog oglasa sa različitim elementima, Google-ov model strojnog učenja određuje optimalnu kombinaciju elemenata za svako oglasno mjesto na temelju povijesti izvedbe.
Veći doseg: Moguće je prenijeti više elemenata za svaku vrstu elementa (na primjer više naslova, logotipa, videozapisa i slika). Google Ads automatski će prilagoditi veličinu, izgled i format oglasa kako bi se uklopili u gotovo svaki dostupan oglasni prostor. Na primjer, responzivni display oglas može se prikazati kao banner oglas na jednoj web-lokaciji i kao dinamički tekstualni oglas na drugoj.
Upotreba uz videozapise: U responzivne display oglase moguće je dodati i videozapise za maksimalno povećanje dosega na prikazivačkoj mreži. Videozapisi se prikazuju umjesto slika svaki put kada Google Ads utvrdi da bi videozapisi mogli poboljšati izvedbu.
Ušteda vremena: Upotrebljavajući responzivne display oglase moguće je smanjiti opterećenje za upravljanje portfeljima oglasa u grupama oglasa i kampanjama te je preporučljivo posvetiti više vremena poboljšanju izvedbe.
Upotreba uz feedove: Responzivni oglasi prikazuju prilagođeni sadržaj (uključujući oglase s proizvodima koje su korisnici već pregledali na web-lokaciji ili u aplikaciji) korisnicima iz feeda koji dodate i kojim upravljate. Ako se feed doda kampanji, oglasi će se prikazivati i u dinamičnom i u statičkom obliku.
Postoje različite vrste feedova za različite vrste tvrtki. Bilo bi dobro da odaberete vrstu koja predstavlja vaše proizvode ili usluge.
Više informacija o ovoj temi možete pronaći ovdje.