Ubrzana digitalizacija i sve veći prelazak na video i 360 sadržaj značajno su pojednostavili proces donošenja odluka za krajnje kupce. Umjesto ograničenja na jednu fotografiju, potencijalni kupac sada može istražiti proizvod sa svih strana ili doživjeti osjećaj kao da ga je osobno isprobao.

Ovaj napredak čini proces donošenja odluka bržim, potičući krajnjeg kupca da proizvod stavi u svoju online košaricu gotovo odmah. S rastućom popularnosti interaktivnog sadržaja, koji je do sada bio često prisutan na društvenim mrežama, sada se širi i na web stranice te web trgovine.

Interaktivni sadržaj postaje ključan element u digitalnom svijetu jer omogućuje dublje uključivanje publike u usporedbi s tradicionalnim formatima. Ovo je izuzetno učinkovit način privlačenja pažnje krajnjih kupaca, poticanja angažmana, poboljšanja korisničkog iskustva i postizanja većeg broja konverzija.

 

Kako to mogu primijeniti na svoj biznis?

Rješenje je jednostavno – iskoristite našu uslugu Interaktiv. Putem Interaktiva, vaši proizvodi, bilo putem videa ili fotografija, mogu biti prikazani na bolji i lakši način, što će dodatno unaprijediti iskustvo vaših potrošača i potaknuti brze odluke kupnje.

Niste sigurni je li usluga za vas?

Pogledajte kako smo to napravili za Konzum te pomogli ostvariti veće konverzije iz njihovih online kataloga putem interaktivnih videa s receptima.

Ukoliko ste zainteresirani za unaprjeđenje vaše digitalne strategije kroz interaktivne sadržaje, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila admin@plavipixel.hr